Touratech Suspension tylny amortyzator do Suzuki DR 750S/800/800S BIG (1989 -1996) type Level1

629,00 €
(2 676,27 zł)
695,00 €
(2 957,09 zł)
Part number
01-058-0020-0
incl. Tax
Ten amortyzator jest właściwym wyborem do normalnej jazdy turystycznej na Suzuki DR 750 S/800/800 S BIG. Ten typ amortyzatora oferuje duży zakres regulacji z dużą rezerwą, aby sprostać wymaganiom jazdy motocyklem. Jego konstrukcja z pływającym tłokiem i precyzyjna regulacja tłumienia umożliwiają bardziej odpowiednie ustawienie zawieszenia i lepsze wyważenie niż jest to możliwe przy użyciu standardowych komponentów producenta motocykla. Aby zrekompensować duży bagaż, napięcie wstępne sprężyny można regulować za pomocą narzędzia do regulacji. Ustawienie tłumienia w tym amortyzatorze Level1 umożliwia niezbędny stopień kontroli nad wybiciem i odbiciem, aby dostosować amortyzator do indywidualnych wymagań w zakresie komfortu jazdy.

Fakty w skrócie:
=> Ten amortyzator jest skonfigurowany i wyregulowany gotowy do użycia w oparciu o nasze doświadczenie z Suzuki DR 750 S/800/800 S BIG.
=> Parametry to: masa pojazdu / punkt obrotu amortyzatora / ograniczenia konstrukcyjne / jazdy testowe.
=> Amortyzator ten został zaprojektowany dla masy kierowcy wraz z bagażem do 100 kg.
=> Jak w przypadku wszystkich rozwiązań zawieszenia, tył i przód motocykla powinny być modyfikowane razem.

Zamontowane tu wyposażenie z możliwością regulacji jest wystarczające, jeśli zawieszenie tylko sporadycznie wymaga dostosowania do różnych warunków obciążenia.

Charakterystyka amortyzatora Touratech Suspension Level1:
=> Korpus amortyzatora wykonany jest z aluminium.
*** Dzięki temu jego waga jest ograniczona do minimum.
=> Zamontowane są specjalne uszczelki o niskim współczynniku tarcia.
*** W rezultacie zużycie jest bardzo małe, a amortyzator ma długą żywotność.
*** Mocne tuleje ze stali nierdzewnej do śrub zabezpieczających są zamontowane w uchu sprężyny.
*** Zapewniają one pewne osadzenie śruby zabezpieczającej bez luzu nawet przy maksymalnym obciążeniu.
=> Wszystkie zespoły i komponenty zostały zaprojektowane z myślą o intensywnym użytkowaniu w ciężkich motocyklach turystycznych.
=> Ustawienia amortyzatorów zostały opracowane zgodnie z doświadczeniem i wymaganiami firmy Touratech.
*** Są one oparte na wielu przejechanych kilometrach i doświadczeniach zdobytych podczas użytkowania przez Touratech Race Team.
=> Konstrukcja pływającego tłoka. Pływający tłok oddziela płyn tłumiący olej i azot pozwalając im pracować oddzielnie.
*** Lepsza reakcja amortyzatora.
*** Precyzyjne, wydajne tłumienie nawet przy bardzo dużej częstotliwości tłumienia (złe drogi, ścieżki gruntowe).
*** Lepsze chłodzenie amortyzatora.
*** Minimalne ograniczenia dla pozycji montażowej amortyzatora na motocyklu.
=> Kod kreskowy QR na amortyzatorze zawiera indywidualne dane amortyzatora.
*** Wystarczy zeskanować za pomocą smartphona, aby uzyskać dostęp do specyficznych informacji dotyczących amortyzatora.
*** Informacje o ustawieniach fabrycznych amortyzatora są zawsze dostępne. Można je zresetować w przypadku nieprawidłowego ustawienia.

Podstawowa konfiguracja zamontowana tutaj jest przeznaczona dla motocyklistów o wadze do 100 kg wraz z bagażem. Modyfikacje są możliwe w przypadku cięższego kierowcy (ponad 100 kg) i/lub gdy motocykl jest zwykle użytkowany z pasażerem / z bagażem. W takim przypadku indywidualnie dopasowujemy amortyzator do Państwa potrzeb poprzez montaż sprężyny o wyższym współczynniku sprężystości. Prosimy o wypełnienie naszego formularza kontroli zawieszenia i odesłanie go do nas.

W razie dalszych pytań chętnie służymy radą. Skontaktuj się z nami.
Copyright © 2013-obecnie Magento. Wszelkie prawa zastrzeżone.

We noticed that you are in United States!

We have an official Distributor directly in your country! We would recommend to use the Store, as this is reducing delivery-times and shipping-costs for you. You want to go there?

image/svg+xml